Dissa killar (och tjejer)



Idag vill jag dissa killar. Inte alla, men dom som behandlar tjejer som skit.
Dom som tror att man kan säga vad man vill till en tjej eller göra vad dom vill mot dom.
Häromdagen tex hade vi ännu en våldtäkt här i området. Jag menar vad fan är det för fel på vissa?
Bara för att dom inte kan få sig ett ligg så ska dom tvinga sig till det?
Därför tycker jag även att "våldtäktkondomen" är väldigt bra, men dock så tror jag inte att den kommer användas av många svenskar faktiskt.

Sen kan jag även passa på att dissa tjejer som utnyttjar hur "lätt" det är att anmäla killar och gör därför detta till höger och vänster bara för att få ett ynka skadestånd!
Dessa tjejer kan förstöra en killes liv för 100 000 kr liksom. För det kommer alltid att finnas bakom honom.

Usch, jag hatar såna tjejer (och ovannämda killar)

Håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0