Paradise-Jackie




Aaa alltså jag vill dissa jackie, lite.. A bara lite för jag gillar ju henne men jag tycker att hon lovar en massa saker i bloggen hela tiden..? tex vem är mest lik mig som hon nyligen la upp på bloggen, igen!
Och när man fick skriva till henne och hon skulle kolla in varenda blogg (inom en viss tidram) som skrev till henne och berätta vad hon tyckte om var och en. Det var säkert över två månader sen nu och hon sa att det skulle ta en vecka (!) Hon prata även om massa bloggträffar och bloggfikor hon ska ha med läsare, men så vitt jag vet har detta inte heller inträffat ännu.

Man förstår att hon kanske inte har tid  och så eller glömmer av, men det borde hon tänka på innan hon skriver såna saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0