Dissa sol-och-vårare



Någon som läser min blogg som vet var det är för nåt? ;)
Det är något jag DISSAR STORT iallafall. Asså sen när är det okej att utnyttja människor??
Jag har varit med om min två sol och vårare i min bekantskapskrets och jag vet inte hur man ska vrida om huvet på dom för att dom ska fatta att det är fan inte okej! Och den som blir sol-och-vårad måste i vissa fall förstå att han blir utnyttjad, jag menar ibland är det så självklart och uppenbart att man undrar hur han kan missa det..? Eller tycker han kanske att det är värt det?
Är inte en sol-och-vårare lite av en h***? Kanske jag som överdriver...

Jag vet inte, men finns det någon som blivit sol-och-vårad eller som är en kanske? ;)



Kommentarer
Postat av: Henrik

haha okeej:)

håller med dig om dagens diss verkligen:):)



allt bra eller?

2010-07-08 @ 15:40:20
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0