Dissa FOKI



Får väl dissa Foki nu då för att efter ha tänkt på det ett tag så inser jag att hon är ganska dum.
Hennes föräldrar och hennes pojkvän betalar allt för henne, hon stoppar undan alla pengar från bloggen och kallar sig sedan för FATTIG. Hmm, bara jag som fattar hur sjukt hon tänker.
Då kan KISSIE göra likandant. Hon tar alla pengar hon tjänar, stoppar dom på banken och säger sedan i bloggen att hon har det svårt just nu när hon bara är en fattig student!
Man är fan inte fattig och man har ett resesparkonto och ett vanligt sparkonto. Isåfall väljer hon att vara fattig.
Kan berätta om min situation nu när jag studerar då.
Får 8500 kr på mitt konto.
4600 kr går direkt till hyran. 3900 kr har jag kvar då. Det ska alltså räcka till:
Mat
Kläder
Schampo,balsam tvål m.m
Inredning (typ nytt köksbord, mitt har nämligen gått sönder. var kan man få tag i det för en 100?)
mobilräkning
Elräkning
Alla andra räkningar
busskort/bensin
fest (dricka inträde m.m)
Och allt annat man kan tänkas vilja göra, gå på bio, spela bowling. You name it.

SÅ håller jag med om att Foki är fattig. I HELVETE HELLER.
Så säger hon att "aa men jag får väl skriva så om jag vill"
Javisst får du göra det lilla Foki men att trycka det i våra ansikten som faktiskt är fattiga studenter är inte speciellt schysst. Jag får kämpa varje månad för att ha råd med räkningar m.m. Att hitta på något är nästan uteslutet. Du får kanske spara in lite när du ska åka till TOKYO.

Stackars stackars fattiga FOKI.........


Linne 2500kr
Skor 3000kr
Shorts 1500
accesoarer från TOKYO 500kr
"Jag vet, billig skit men jag är ju bara en fattig student":(


Kommentarer
Postat av: KAJSA WÄNMAN

i vilket inlägg skriver hon att hon är fattig?

2010-07-06 @ 13:34:54
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

Fast festa och allt annat är ju faktiskt inte nödvänigt. Då får man ju prioritera. Spara undan lite i månaden för att kunna göra något kul sen. Schampoo och sånt köps väl ändå inte varje månad heller? Kläder är inte heller nödvändigt att köpa varje månad, det finns billiga märken på mat, vilket betyer att man kan sänka de kostnaderna en del också. Men framförallt, varför har du en så dyr läghenet när du bara lever på studiebidrag?

2010-07-06 @ 14:00:38
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: jenny

Blev irriterad jag med när jag läst hennes inlägg om de. Hon tjänar hur möe som helst med sin jävla blogg. Är som dig en fattig student...att ständigt köpa nya kläder, äta ute varannan dag och resa flera gånger om året...är inte fattigt.

2010-07-06 @ 14:01:51
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: emiil

HAHA sååå sant!!! :D



men är dissa allt du gör i bloggen? kan ju bli lite deprimerande :(

2010-07-07 @ 15:55:06
URL: http://puckowallentins.blogg.se/
Postat av: DE DU!

LOL OFFFFFFFFFFFTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAA ;DDDDDDDDDDDDDDDD

2011-07-02 @ 10:08:24
Postat av: HAHAH

HAHAH OMG fan vad patetiskt heela denna bloggen är! Haha så det enda di skriver om är praktiskt taget saker som stör dig! HAHA bara för att du är avundsjuk på allt som du INTE har.. Var ditt liv så meningslöst att du gjorde en blogg om allt annat? Fokis familj kanske är vana vid lite högre löner och sådant med tanke på hur bra ekonomin är i deras hemland.. Haha klart hon är rik om man jämför henne med er patetiska fjortisar som slösar alla pengar på alkohol bara för att bli fulla! Lite komisk denna bloggen ju

2011-08-06 @ 23:54:43
Postat av: Lea

När har foki skrivit att hon e fattyig??

Hur vet du om hon betalar själv elr hennes föräldrar lite deprimerande att du bara dissareverything

2011-08-27 @ 20:42:43
Postat av: Sara

Asså Foki har ju tjänat ihop pengarna SJÄLV!! Det är ju typ hon som betalar saker åt sin pojkvän mm... Och den här bloggen är inte bra!

2012-09-18 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0