Dissa bloggtorka + alkoholproblem




Ja nu är det andra gången jag dissar bloggtorkan, för vet ni vad? Den har blivit VÄRRE. Trodde fan inte att det gick men tydligen. Tom KISSIE bloggar lite för att vara hon! Helt otroligt att någon av storbloggarna fortfarande kan kalla sig just det, storbloggare. Men jag hoppas nu att bloggar som Kissie, Kenza och Foki börjar uppdatera sina bloggar mer. Foki har ioförsig bloggat ganska mycket för att vara utomlands måste jag säga. Kanske för att inte hon super ihjäl sig som alla andra bloggare gör! För det gör dom. Kissie och Paow speciellt. Undra om dom har alkoholproblem för asså dom kan verkligen inte HÅLLA sig från att dricka. Kenza super rätt mycket hon oxå men hon lägger upp det lite finare i bloggen bara. Jag tycker att vi borde sända alla bloggare på AA möten. Dom kan skylla på att dom är unga bla bla men vi vet hur det egentligen är. Som kissie, vakna kl. fyra - fem på eftermiddagen liksom. Hallå eller?
Varningstecken!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du dissar bloggtorka och sen inte uppdaterar själv på över en månad haha

2010-09-16 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0